PRIHODNJI KONCERTI

7. koncert: Anemarija Štefančič, sopran, Manja Globevnik, sopran, Grega Jezeršek, tenor, Vladimir Mlinarič, klavir
    Ogledov:54944     A+ | a-

20.06.2024

Ura: 19:30

LOKACIJA: Pokrajinski muzej Koper

×

Cena: 10€ / 8€ / 0€

PROGRAM:

P. Tosti: L'ultimo bacio
             Ideale
             Sogno
             Non t'amo piu

P. I. Tchaikovsky:  Nyet tolko tot kto znal
                             Otchevo
                             Den' li tsarit 

G. Puccini: Un bel di vedremo (Cho cho san, Madama Butterfly) 
                  Vissi d'arte (Tosca)
                  E lucevan le stelle ( Cavaradosi, Tosca)
                  In quelle trine morbide ( Manon Lescaut)
                  Donde lieta usci ( Mimi, La boheme)
                  Quando men vo (Musetta, La boheme)
                  Che gelida manina (Rodoolfo, La boheme)
                  Si mi chiamano Mimi (Mimi, La boheme)
                  O soave fanciula ( Rodolfo, Mimi, La boheme) 
 
Anemarija Štefančič je bivša dijakinja koprske Gimnazije, kjer je leta 2005 v razredu prof. Nine Kompare Volasko začela svojo pevsko pot. Po končani srednji glasbeni - smer solo petje je bila sprejeta na dunajsko Univerzo za glasbo in upodabljajočo umetnost (Universität für Musik und dastellende Kunst Wien), kjer je leta 2015 z odliko diplomirala pod mentorstvom Univ. Prof. Bernarda Adlerja, 2018 pa magistrirala iz operne smeri pod mentorstvom Univ. Prof. Bernarda Adlerja, Univ. Prof. Reta Nicklerja ter Uni. Prof. Christopha Meierja. Trenutno svoje pevsko znanje nadgrajuje pod mentorstvom prof. Alenke Slokar Bajc. Od začetka svoje glasbene poti je Anemarija kot solistka sodelovala z različnimi glasbenimi sestavi in dirigenti. Odpela je že vrsto vlog kot so: Proserpina v Monteverdijevem Orfeju, Irene v Händlovem Tamerlanu, Marie v operi Die verkaufte Braut Bedřicha Smetane, Margeurite v operi Faust Charlesa Gounoda, Mimi v Puccinijevi operi La Boheme ter naslovni vlogi Donizettijeve opere Maria Stuarda. Februarja 2020 pa je kot Marija Klun sodelovala pri krstni izvedbi slovenske opere Julija skladatelja Aleša Makovca, maja 2023 pa je pod mentorstvom Alenke Slokar Bajc kot Arminda nastopila v Mozartovi komični operi La finta giardiniera. Kot članica opernega studia SNG Opere in baleta Ljubljana je v marcu 2017 kot Marcellina debitirala v Mozartovi operi Figarova svatba. Redno koncertira doma in v tujini. 

Manja Globevnik je svojo pevsko pot pričela pod mentorstvom prof. Jelene Radovan in sopranistke Irene Preda. Svoje znanje je in še vedno izpopolnjuje pri profesorici petja Alenki Slokar Bajc. Pod njenim mentorstvom je nastopila v W. A. Mozartovi operi “Figarova svatba”, v vlogi grofice Rosine. Kot solistka je sodelovala na številnih solističnih koncertih doma in v tujini. Sodelovala je tudi na mednarodnih tekmovanjih kjer je na tekmovanju Lav Mirski leta 2018 prejela drugo nagrado. Leta 2020 je pevsko izobraževanje nadaljevala na Sydneyski univerzi ‘Sydney Conservatorium of Music’, kjer je pod mentorstvom prof. Anke Hoeppner-Ryan zaključila diplomo iz glasbe - smer petje. V okviru študija je večkrat nastopila ter sodelovala  v izvenštudijskih projektih. 
Po vrnitvi v domovino svojo pevsko pot nadaljuje z mentorico prof. Alenko Slokar Bajc. V okviru projekta Mlada opera je leta 2023 debitirala v vlogi Arminde v W. A. Mozartovi operi “Lažna vrtnarica”. Prav tako je nastopila na različnih koncertih kot sta “Operna noč” na Koroškem ter “Maria Callas Hommage”  v Kazinski dvorani SNG Opera in balet Maribor. 
Manja ima zaključeno tudi diplomo iz psihologije ter magisterij iz uporabnih budističnih ved.


Izjemni tenorist mlade generacije Grega Jezeršek je na svojo pevsko pot stopil kot Don Curzio v Mozartovi operi Figarova svatba v izvedbi orkestra Mladih ljubljanskih solistov. Po uspehih na mednarodnih tekmovanjih je bil sprejet na Berlinsko operno akademijo, kjer je v Straussovem Netopirju nastopil vlogi Alfreda. Svojo mednarodno kariero je nadaljeval v Milanu, z ADADS (Accademia Dell’Arte Dello Spettacolo), in sicer kot Alfredo v njihovi produkciji Traviate v Teatro Sociale, Busto Arsizio. Prekalil se je tako na koncertih z orkestri kot v komornih zasedbah, s katerimi redno gostuje doma in v tujini.

Vladimir Mlinarić se je pričel učiti klavir s sedmimi leti. Srednjo šolo je končal v razredu prof. K. Kirac. Študiral je u Ljubljani, v razredu prof. Zdenke Novak, ki mu je prenesla tehniko L. Godowskoga (GodowskigGeiger-EichhorngZ. Novak). Svoje znanje je izpopolnjeval na Dunaju, v razredu znamenitega L. Brumberga, učenca slavnega H. Neuhausa, ter na poletnih mojstrskih tečajih pri prof. A. Valdmi, K. Boginu, L. Hallmann-Russell … Velik vpliv  na njegov umetniški razvoj je imela prof. B. Zakotnik, pri kateri je študiral interpretacijo lieda. Še kot študent je dobil kar nekaj nagrad (študentska “Prešernova nagrada”, prve nagrade na državnih tekmovanjih). Je tudi dobitnik nagrad na mednarodnih tekmovanjih (Zemono, Lucca, Ragusa-Ibla). S koncertiranjem je začel u rodni Puli leta 1981. Kot solist ali u različnih komornih zasedbah je igral v večjih evropskih središčih (Pariz, München, Torino, Milano, Firenze, Dunaj, Edinburgh, Bruxelles …), v ZDA (Washington, Cleveland, Mobile …), v Kanadi in v Rusiji. Redno nastopa na mednarodnih festivalih (Santander, Ljubljanski festival, Ohrid, Europamusicale, Al Bustan …). Sodeloval je z znanimi umetniki (Pierre Amoyal, Nurit Pacht, Igor Gavriš, Kurt Widmer, Marcos in Bernarda Fink, Mirjam Kalin, Jasminka Stančul …). Je član tria Luwigana od njegove ustanovitve  leta 1994 (dobitniki Betettove in Župančičeve nagrade). Izvaja tudi moderno glasbo, krstil je nove skladbe I. Petrića, T. Sveteta, B. Leskovica, P. Ramovša in drugih.  Strokovna kritika ga ocjenjuje kot prefinjenega interpreta, ki v sebi združuje akademizem in fantazijo ter ambicijo in ljubezen do glasbe. O njegovih izvedbah pišejo da so precizne in pregledne, o njegovem stilu da je diskreten i nevsiljiv.  Na ljubljanski Akademiji za glasbo od leta 2002 deluje kot profesor klavirja.

Rek